نفرات اول و دوم آلیش بانوان در اردوی تیم ملی

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از دعوت نفرات اول و دوم مسابقات کشوری به اردوی تیم ملی خبر داد.

نفرات اول و دوم آلیش بانوان در اردوی تیم ملی

آنا براتی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص آغاز اردوی تیم ملی کشتی آلیش بانوان از امروز در تهران اظهار کرد: کشور قرقیزستان برای حضور در مسابقات بین المللی که در انتهای فروردین 1400 برگزار خواهد شد، دعوت نامه ای برای ما ارسال کرده است. مطابق تقویم فدراسیون جهانی، مسابقات آسیایی، جهانی و یکی دو مورد تورنمت های بین المللی دیگر نیز در پیش داریم و برای آمادگی در مسابقات پیش رو اردوی آمادگی را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: از همین رو در نظر گرفتیم در ابتدا مسابقات کشوری را برگزار کرده و سپس اردوی تیم ملی را آغاز کنیم. یک اردو پیش از نوروز و دو اردوی دیگر هم اگر کرونا اجازه دهد، پس از نوروز برگزار خواهیم کرد. در حال حاضر به دلیل محدودیت های کرونایی مجبور شدیم فقط نفرات اول و دوم مسابقات کشوری را به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش گفت: مسئله ای برای برگزاری اردوها نداریم. برگزاری مسابقات کشوری سختی های خودش را داشت که خوشبختانه فدراسیون این مسابقات را به شکلی خوب برگزار کرد. در مسابقات کشوری تمام ورزشکاران پیش از ورود به مسابقات تست می دادند و تمام پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت می شد. بازیکنان تیم ملی نیز برای اردو مجددا تست خواهند داد و تمام زمان حضور خود در اردو را در قرنطینه سپری خواهند کرد.

براتی یادآور شد: تیم ملی در حال حاضر خود را برای مسابقات آسیایی در اردیبهشت ماه و سپس مسابقات جهانی در مهر ماه آماده می کند. به دنبال این هستیم که در مسابقات آسیایی بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. توقع داریم که از 6 نفر، حداقل چهار نفر مدال کسب کنند.

وی با اشاره به سطح مسابقات کشوری بانوان ادامه داد: به خاطر کرونا فکر می کردم ورزشکاران از آمادگی خوبی برخوردار نباشند و ضعیف تر از سال گذشته در مسابقات ظاهر شوند، اما شاهد مسابقات خوبی بودیم. تیم ها و شرکت کنندگان زیادی در این مسابقات حضور یافتند و فکر می کنم یکی از شلوغ ترین مسابقات کشتی آلیش چند سال اخیر را شاهد بودیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آلیش افزود: به دلیل این که در یک سال اخیر مسابقه ای برگزار نشده بود، ورزشکاران با انگیزه بالا در مسابقات حضور یافتند. مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آلیش به گونه ای بود که تمام مدال ها میان تمام استان ها پخش شد و عناوین برجسته از انحصار مازندرانی ها خارج شد. به غیر از مازندران، استان هایی از جمله خراسان رضوی، فارس و تهران یک مدال طلا کسب کردند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44881

به "نفرات اول و دوم آلیش بانوان در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات اول و دوم آلیش بانوان در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید