فیس بوک برای یاری به ترامپ رسانه های دولتی خارجی را برچسب می زند

به گزارش بلاگ پو، فیس بوک نشانه گذاری رسانه های دولتی غیرآمریکایی را در این شبکه اجتماعی شروع نموده، اقدامی که هدف از آن یاری به ترامپ برای بی اعتبار کردن رسانه هایی است که اعتراض های داخل این کشور را گزارش می نمایند.

فیس بوک برای یاری به ترامپ رسانه های دولتی خارجی را برچسب می زند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، فیس بوک برای رسانه های خارجی پربازدیدی همچون شین هوای چین و اسپوتنیک روسیه از برچسب تحت کنترل دولت استفاده می نماید. هدف از این کار بی اعتبارکردن رسانه های یادشده و تبلیغاتی قلمداد کردن فعالیت های آنهاست تا گزارش هایی که توسط این رسانه ها در خصوص اعتراض های آمریکا و برخورد خشن پلیس ایالات متحده پخش می گردد غرض ورزانه و غیرقابل استناد تصور گردد.

فیس بوک سال گذشته نیز دست به این کار زده بود، اما تکرار آن در شرایطی که دولت ترامپ به علت خشونت پلیس آمریکا بر علیه سیاه پوستان تحت فشار و انتقادهای زیادی واقع شده است کاملا هدفمند به نظر می رسد. این شبکه اجتماعی میخواهد از این طریق مدعی گردد که بسیاری از رسانه های منتقد آمریکا در واقع رسانه های دولتی متعلق به دولت های کشورهای رقیب ایالات متحده هستند ولذا انتقادهای آنها معتبر نیست.

خود فیس بوک مدعی شده که هدف از این کار افزایش شفافیت برای خوانندگان است تا آنها بدانند ممکن است منابع خبری مورد استفاده آنها تحت نفوذ دولت باشند. فیس بوک قبلا تبلیغات این نوع رسانه ها را نیز در داخل آمریکا مسدود نموده بود تا به ادعای خود از مردم آمریکا در برابر نفوذ خارجی حفاظت کند و جلوی مداخله خارجی در انتخابات ایالات متحده را بگیرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27880

به "فیس بوک برای یاری به ترامپ رسانه های دولتی خارجی را برچسب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک برای یاری به ترامپ رسانه های دولتی خارجی را برچسب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید