سری A، میلان در سن سیرو به ناپولی باخت

به گزارش بلاگ پو، تیم فوتبال ناپولی با کسب یک پیروزی خارج از خانه ارزشمند، خودش را به تیم های بالانشین جدول رده بندی سری A نزدیک کرد.

سری A، میلان در سن سیرو به ناپولی باخت

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال سری A باشگاه های ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال میلان در استادیوم خانگی خود سن سیرو به مصاف ناپولی رفت و این بازی را با نتیجه یک بر صفر به میهمانش واگذار کرد.

تنها گل این مسابقه را متئو پولیتانو در دقیقه 49 به ثمر رساند تا تیم تحت راهنمایی جنارو گتوسو شانزدهمین پیروزی اش را در این فصل سری A کسب کند و با 50 امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند. این در حالی است که ناپولی نسبت به آتالانتای رده چهارمی که 52 امتیازی است، یک بازی کمتر انجام داده است.

میلان رده دومی اما با قبول پنجمین باختش در این فصل 56 امتیازی ماند و حالا یوونتوسی که یک بازی کمتر دارد را با تنها یک امتیاز کمتر در یک قدمی خود می بیند. دیگر اتفاق مهم این بازی اخراج آنته ربیچ مهاجم کروات روسونری در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم به خاطر واکنش تندش در اعتراض به تصمیم داور بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45530

به "سری A، میلان در سن سیرو به ناپولی باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، میلان در سن سیرو به ناپولی باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید