امدادرسانی به 147 مسافر گرفتار در برف در محورهای کرمانشاه

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به 147 مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای استان در شب گذشته(جمعه شب) خبر داد.

امدادرسانی به 147 مسافر گرفتار در برف در محورهای کرمانشاه

فرزین معتمدی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برف و کولاک شب گذشته (10 بهمن) در برخی محورهای استان خصوصا منطقه اورامانات، اظهار کرد: 47 خودرو گرفتار در برف با 147 سرنشین داشتیم که رهاسازی خودورها و امدادرسانی به سرنشینان این خودروها انجام شد و بسته های غذایی 24 ساعته را نیز بین مسافران این خودروها توزیع کردیم.

وی همچنین از اسکان اضطراری 25 نفر در پایگاه های جاده ای هلال احمر خبر داد.

به گفته معتمدی، عمده این خودروها در راستا پاوه، جوانرود و روانسر در برف و کولاک گرفتار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه روز گذشته (10 بهمن) تصادف زنجیره ای نیز در محور کرمانشاه به اسلام آبادغرب (منطقه حسن آباد) داشتیم، یادآور شد: این تصادف هفت مصدوم داشت که از این تعداد پنج نفر توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

معتمدی اشاره ای هم به سانحه تصادف محور کرمانشاه به کامیاران در روز گذشته داشت و تاکید کرد: رهاسازی اجساد و مجروحین این حادثه که در مجموع هشت نفر بودند توسط هلال احمر انجام شد و یک نفر از سه مجروح نیز توسط هلال احمر به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال ادامه بارش ها، همچنان آماده باش هلال احمر در جاده های استان ادامه خواهد داشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 42687

به "امدادرسانی به 147 مسافر گرفتار در برف در محورهای کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 147 مسافر گرفتار در برف در محورهای کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید